2010. július 13., kedd

188.6 km

na üdvözlet.
egy érdekes éjszakán vagyok túl.:D fél 11 magasságában, Mihályommal (májszpász.com/djthin, mert ez itt a reklám helye.) elindultunk, hogy megosszuk a "környék" lakóival azt a rendkívül fontos és értékes információt, hogy most pénteken Tekepálya nyitóbuli:D. plakátolás volt. volt röhögés nemkevés. mint ahogyan ezt már megszoktam Misike társaságában az elmult tizenpár év alatt:D. de kiemelek egy sztorit tegnapról, amin akkor már sajnos csak keveset tudtam nevetni mert fél3 magasságában történt:D. a következő történt: halason beálltunk a shell kúthoz tankolni, az udvarias kutas megtankolta a gazsit(Misi citroennye) "háromezeréé",meg szélvédőt mosott amiért egy vaskétszázpengő forintos ütötte a markát. Misi bement fizetni, én meg az ányáóós ülésen gubbasztottam kisé már megfáradva. jön a srác az ablakomhoz, hogy odaadhatja-e a kulcsokat. mondom persze. ebben a pillanatban benézett a lábaim között nyugvó 30 liter csomósra kevert, igencsak érdekes állagú tapétaragasztóra:D rég láttam ilyen aggódó tekintetet. szegénykém elkönyvelte magában, hogy kb Miskolcról jövet idáig hánytam:D. szóval ilyen volt. ja igen az útvonal: majsa-jásszentlászó-kiskunfélegyháza-majsa-halas-üllés-zákányszék-mórahalom-zsana-forráskút-csólyospálos. és hajnali 4kor már az ágyamban is voltam.:D
ja és mégvalami ami tegnap este eszembejutott és fontos és mondás: a tudás az amikor tudod, hogy a paradicsom nem zöldség, hanem gyümölcs. de az a bölcsesség, hogy nemrakod bele a gyümölcssalátába. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése