2010. július 14., szerda

ahj.

na ahj.
ez az érzelmeket kifejező hangutánzó szó, ma elég sűrűn elhagyta a szájamot.
délben mentem ki munkálkodni kicsit az udvarra. nem tudom milyen lehet begombázva flessselni, de ez tuti, hogy durvább volt:D. már az összegereblyézett levélkupaccal társalogtam.:D iszonyatgyorsan telnek a napok ezen a nyáron. félelmetes. amit most igaziból nagyon nembánok. mert a legtöbb "ahhjjogásom" abból fakad, hogy a másik felem nyaralni van, ésmég lesz is szombatig. meglehetősen hiányolom már:) ha jólszámolom 7hónapja nem volt ilyen, hogy kerek 10 napig ne láttam volna. szóval most nembánom, hogy peregnak a napok:D. elfoglalom magam ezzel azzal. elhatároztam, hogy az idén nyáron nemdolgozom. nemtervezek semmi nagy beruházást. van minden ami kell. itthon rakom a rendet, sűrű halomba. meg a tekén besegítek apróbb munkákkal, amiket megtudok csinálgatni. ja és voltam ma deszkázni. csak itt a városon belül. kigurultam az ipari parkba vagy mi az. van beton tiszta, sima, pontjó. izzadtam mint a ló, és utána felhajtottam a vágodáig:D ott van egy kis 200m-es lejtős tökjó beton, az oldalába egy párfokos dőlésszögű felhajtóval. nekem ennyi elég volt a boldogsághoz:D a biztonsági őr vagy telep őr vagy nemtudom én mi, meg kijött nyugtázta magába, hogy én adok ki olyan hangokat mintha valaki bontaná a kerítést:D szóval így telnek most a napok. várom, hogy nyuszkó hazaérjen.:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése