2010. július 17., szombat

áj széj diszkó, jú széj parti.

na sikerült felébredni. délután fél 6kor.
nemnagyon szoktam ilyet csinálni, de most megkövetelte a helyzet.:D 27órát voltam fönt egyhuzamban, ami magában nem nagy dolog, mert megjátszottam már párszor hasonlót. de ez most más volt. este ugye tekepálya nyitó buli volt. eléggé meglehetősen tetszetősre sikerült.:D én voltam a "partyfotós" ilyet még úgy sem csináltam:D. szeretek mindent kipróbálni. álmomban sem gondoltam volna, hogy ez ennyire fárasztó:D lesétáltam egy jópár kilómétert az este folytán. és legnagyobb bánatom annyi volt, hogy nemsikerült 300 képet csinálnom, 299nél ugyanis lemerült a gép:D de örülök, ha lesz belőle 80 használható kép. mert a sok dolog közül a fényképezés is egy olyan, amihez nemértek:D. na szóval 5:30 kor vége, összepakolva, pultnálülve, hotdogot zabálva, elfáradva. és csörög az ébresztőm:D úgy, hogy még kipárnázott ülő alkalmatosságot sem láttam, nem hogy aludtam volna:D. csörgött ugyanis mennem kellett a kertet rendberakni, faterommal. mert délkörül már ugye meleg van.:D 8:30 ig nagyon jól tartottam magam:D szerencsére pont végeztünk. a reggelit csak belekentem a számba, lefürödtem, nickelodeon bekapcsolva(21 évesen még mindig a rajzfilmek kötnek le a legjobban:D) és mindenféle csodás, bődületes, kretén álmot megélve a nap során, itt vagyok.:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése