2010. július 27., kedd

XXI.

na 21 lettem:D.jó rég írtam már ide is mert sok volt a dolgom:D keveseket pihentem és mentem összevissza:D de jól érzem most magam, ilyen nyár hangulatom van. mondjuk tegnap kicsit bezúztam a térdem deszkázás közben.:D de már tök jól rá birok állni.:D remélem ma már este megint ki birok menni.ja de most csak felugrottam megnézni hogy jött mail-em, és gyorsan leírtam ezt a pár sort is, de mennem kell mert két-háromszáz rajongó itt tombol az ajtóm előtt, és még mindig alsógatyában vagyok. na jó pontosítok. jött mamám meg a keresztanyám:D de jobban szeretem őket mint másik 200at:D tehát kb stimmel az ébredés utáni érzelmi dózis:D. de megyek is mert kaptam tortát, életemben hatmadszor, és a kedvencem mert gyümölcstota:D. na most bezabálok. üdvözlettel: a 21. életévét betöltő tiborc:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése